Bloggen är damp

Ursäkta att det inte blivit något inlägg på länge men det beror på att min blogg har blivit drabbad eller någonting! När jag får kommentarer så kommer inte er bloggadress med.. Blir så irriterad! Så om ni är gulliga så kan ni gärna skriva med er bloggadress i inlägget så jag kan kommentera tillbaka! =)

Snart kommer mamma hem & ska göra goda hamburgare! Mums!! Igår pizza, idag hamburgare. I'm fat i know.. Men spelaroll. Jag är ju inte speciellt stor ÄN, så det gör väl inget? Haha.

Bilden är tagen i somras =)

 

/C


Kommentarer
Postat av: Hanna

du är snygg bruttan!

2010-01-28 @ 20:05:05
Postat av: jossan

SV: den värkar skit bra, nej det ska vi inte :(



// http://radiobilar.blogg.se

2010-01-28 @ 20:43:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0