Godmorgon

Godmorgon bloggen! Jag är sjuk det är därför jag skriver ett sånt sent inlägg. Vaknade runt 10 tiden, gick ner och åt frukost med mamma. Varför jag är hemma idag är för jag mådde så dåligt inatt när jag skulle på toaletten. Mådde illa & fick ont i magen.. Helt plötsligt bara? Men nu efter frukosten mår jag mycket bättre. Skönt att få i sig lite mat i magen =)

Fick vissa kommentarer, men era bloggnamn står tyvärr inte med så jag kan inte gå in. Om ni ser det här kan ni gärna skriva era bloggnamn så jag kan svara på kommentarerna!! =)

Måste också berätta att jag precis var ute och lekte med lilla Charlie idag igen. Så det kommer en bild. Men det kommer bilder på mina 2 katter också. Bland annat min egna katt Tetris och familjens katt Mysan.


Charlie, 6 månader.


Tetris, 6-7 månader.


Mysan, 5 år i april.

/C

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0