Hos pappa

Hej! Det blir ett kort litet inlägg om min underbara helg. Jag har mest kollat på film med min pojkvän. Vi har hunnit se en massa. Bland annat; Halloween 2, Sherlock Holmes & massa fler. Jätte bra filmer! Haft jätte mysigt med min älskling också, så helgen har vart perfekt! Babe åkte hem klockan 18, väldigt tråkigt. Men han skulle till en kompis som precis flyttat in i en lägenhet, så jag får vara lite själv nu.

Mitt program på TV började precis! Måste skynda mig. Ska hinna duscha & klockan 21.30 kommer mamma och hämtar mig så. Kyssss


Du är fin & underbar hela du

Min älskling, nu & föralltid, jag älskar dig

Ursäkta bilden, älsklingen skulle "skela" lite (a)

En sak till har jag att säga.. Till min pojkvän. Det är att jag älskar dig så jävla mycket & kommer alltid att göra. Haha, vet att han inte kommer se det här, men så andra folk också vet att han betyder mest.

/C

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0